Strona startowa / FAQ
FAQ
Aplikacja mobilna FREEBIKE
Aplikacja do pobrania:
Jak dokonać płatności w Systemie BRA?
Konto możesz zasilić za pomocą płatności internetowej PayU - płatność natychmiastowa, uwględniająca przelewy internetowe, karty płatnicze oraz BLIK.
STACJA JEST PEŁNA, CO MAM ZROBIĆ?
Aby zakończyć wypożyczenie przypnij rower linką do stacji, a następnie zwróć prawidłowo rower za pomocą APLIKACJI MOBILNEJ FREEBIKE lub bezpośrednio kontaktując się z Infolinią BRA pod numerem telefonu 52 523 28 00
Co zrobić jeśli zapomnę numeru PIN?
Dane niezbędne do logowania można odzyskać samodzielnie na naszej stronie internetowej wg schematu: "zaloguj się" -> "Brak możliwości zalogowania się?" -> uzupełnić pole na adres e-mail przypisany do konta -> "wyślij login".
Jeżeli pomimo przejścia powyższej procedury, mail z przypomnieniem nie został doręczony, zadzwoń na naszą infolinię pod numer telefonu: 52 523 28 00Czy istnieje minimalny wiek dla użytkownika Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego ?
Z Systemu Bydgoski Rower Aglomeracyjny może korzystać każdy, kto ma kartę rowerową albo prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Osoby poniżej 18 roku życia mogą się rejestrować w systemie za zgodą rodziców albo opiekunów prawnych. Odpowiedni formularz znajduje się w Regulaminie Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego (BRA) na stronie: www.bra.org.pl w zakładce Rejestracja lub REGULAMIN.
Podpisany i wypełniony formularz należy wysłać na adres: BikeU Sp. z o.o., ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
Czy zarejestrowany w Systemie Bydgoski Rower Aglomeracyjny mogę korzystać z rowerów w innych miastach?
Nie – rejestracja w Systemie Bydgoski Rower Aglomeracyjny i zaakceptowanie Regulaminu BRA nie umożliwia korzystanie z rowerów miejskich w innych miastach.
Czy mogę zrobić przerwę w trakcie jazdy i zostawić rower na kilka minut?
Oczywiście, jednak najważniejszy w tym przypadku jest zdrowy rozsądek. Nie zostawiajmy BRA w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych” i przypinajmy je odpowiednio linką z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów, a na pewno nic się nie stanie. Uspakajamy też, że inna osoba nie będzie mogła takiego roweru – przypiętego na chwilę, w trakcie podróży, na zamek szyfrowy – wypożyczyć.
Co zrobić, jeśli znajdę porzucony lub zdewastowany rower?
Jeśli zauważysz porzucony lub zdewastowany rower, skontaktuj się z infolinią 52 523 28 00. Nasz Serwis przyjedzie we wskazane przez Ciebie miejsce i zabezpieczy rower.
Kto odpowiada za zniszczony rower?
Od momentu wypożyczenia roweru do zwrotu jednośladu w stacji BRA, za rower odpowiada Użytkownik. Jeśli podczas użytkowania rower zostanie uszkodzony z Twojej winy, niestety to Ty będziesz musiał ponieść koszty jego naprawy. Ale spokojnie – jeśli nie Ty będziesz odpowiedzialny za uszkodzenie roweru i zgłosisz nam bezzwłocznie całe zajście, nie poniesiesz żadnych konsekwencji.
Ile rowerów mogę wypożyczyć?
Na jedno konto możesz jednocześnie wypożyczyć 2 rowery.
Dostałem sms z informacją, że rower, który użytkowałem zaginął. Czy będę odpowiadał za zaginiony rower?
Nie. Jeśli zwróciłeś go prawidłowo w systemie i uda nam się to wspólnie potwierdzić, nie będziesz musiał martwić się konsekwencjami. Mamy określoną procedurę postępowania w przypadku zaginięcia roweru – kontaktujemy się z ostatnim użytkownikiem po 8 h i 12 h i prosimy o pomoc w odnalezieniu jednośladu. Każdy przypadek jednak traktujemy indywidualnie.
Co zrobić, jeśli system naliczył mi nieodpowiednią opłatę?
Jeśli kwota, jaką system naliczył Ci za korzystanie z Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego, nie jest adekwatna do stanu faktycznego, złóż reklamację, wysyłając do nas wiadomość na adres bok@bra.org.pl, w ciągu 14 dni od zdarzenia.
Na rozpatrzenie reklamcji mamy 21 dni. Postaramy się jednak odpowiedzieć na nią tak szybko, jak to możliwe.
Formularz reklamacyjny poniżej:
Co zrobić, jeśli mam problem z wypożyczeniem lub zwrotem roweru przy terminalu?
W przypadku problemów z przeprowadzeniem dowolnej operacji przy stacji BRA, skontaktuj się z infolinią . Będziesz mógł szybko i sprawnie przeprowadzić wybraną operację.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu 52 523 28 00, 7 dni w tygdoniu 24 godziny na dobę
W jakich miesiącach mogę korzystać z Systemu BRA
System BRA działa:
- od 1 marca do 31 października 2024